مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

راه اندازی خانه سمن های قشم در آینده نزدیک

راه اندازی خانه سمن های قشم در آینده نزدیک
کدخبر : 12209

مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده از راه‌اندازی و ایجاد خانه سمن های قشم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش رصداقتصادی فرشته سلجوقی با بیان این مطلب، گفت: با پیگیری های انجام شده خانه سمن های قشم تشکیل و راه اندازی خواهد شد تا این سمن ها به شکل منظم تری فعالیت کنند.

وی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی و محیط زیستی، بیان کرد: آسیب شناسی و نقد عملکردها نقشی مهمی در بلوغ فعالیت های مدنی و مردمی به ویژه در حوزه محیط زیست و کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه خواهد داشت.

به گفته سلجوقی؛ طراحی دوره های آموزشی و اطلاع رسانی برای افزایش آگاهی نوجوانان، جوانان و خانواده ها توسط سمن های فعال در حوزه آسیب های اجتماعی با توجه به نیاز جامعه  انجام می شود.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت 14 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی در این منطقه، تصریح کرد: سمن ها باید در انگیزش، کنش اجتماعی و تولید مسئولیت آگاهانه در اجتماع موثر باشند و با نگاه توام با تخصص و بهره گیری از تجربیات گذشته و تدوین برنامه های هدفمند، کارآمد و متناسب با فضای محیطی و شرایط جامعه به سوی هدف های متعالی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه خانه سمن های قشم در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم سازمان منطقه آزاد قشم حمایت از نهادهای مدنی بوده و از طریق ساز و کارهای مختلف، تلاش شده حمایت های ساختاری و توان افزایی و همکاری در پروژه های مشخص را با سازمان های مردم نهاد داشته باشد.

سلجوقی در در پایان گفت: با حمایت های مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم از فعایت سازمان های مردم نهاد در جهت توانمندسازی جوامع محلی و کمک به فراهم آوردن معیشت پایدار، زمینه ساز افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره خواهد بود.

WhatsApp Image 2020-08-15 at 14.20.07 (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه