جلسه بررسی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم (صحن بوستان) برگزار شد

جلسه بررسی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم (صحن بوستان) برگزار شد
کدخبر : 12287

جلسه بررسی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم (صحن بوستان) با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ‌برگزار شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این جلسه که روز دوشنبه (27 مردادماه) در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تحریم ها،‌ مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدها به علت شیوع ویروس کرونا، در حوزه پروژه های عمرانی این منطقه خللی وارد نشده و پروژه های مهمی انجام شده و در حال انجام هستند.

تنظیم قراردادهای جدید برای تسریع فرآیند انتخاب پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه های مورد نیاز برای پروژه ها و طرح های عمرانی نیازمند پیمانکار یکی از موضوعاتی بود که در جلسه بررسی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم (صحن بوستان) مورد تایید حاضرین قرار گرفت.

در این جلسه عنوان شد که با توجه به اینکه قسمت عمده بودجه پروژه های عمرانی به عملیات اجرائی اختصاص می یابد، لذا اجرای هر پروژه نیازمند وجود پیمانکاری مناسب و آشنا با وضعیت سازمان منطقه آزاد قشم و آگاه نسبت به شرایط جزیره قشم است و در این میان شناسایی و انتخاب پیمانکاری که توانائی های لازم را برای انجام پروژه عمرانی سازمان در محدوده زمان و منابع پیش بینی شده و باکیفیت مورد نظر داشته باشد، دارای اهمیت بالایی است.

گفتنی است در پایان این جلسه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند طراحی، اجرا و بهره برداری برخی از پروژه های عمرانی را صادر کرد.

  • 4
  • 1

3

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه