بررسی و ارائه طرح 5 پروژه عمرانی در منطقه آزاد قشم

بررسی و ارائه طرح 5 پروژه عمرانی در منطقه آزاد قشم
کدخبر : 12310

نقشه ها و طرح اولیه چند پروژه عمرانی مربوط به شهر قشم، شهر درگهان و روستای دفاری در جلسه ارائه طرح ها و بررسی پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این جلسه که روز سه شنبه (28مردادماه) با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، بر ضرورت عدم توقف پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم با هدف ارائه خدمات بهتر به ساکنین و گردشگران و افزایش کیفیت زندگی در جزیره تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند طراحی، اجرا و بهره برداری این پروژه های عمرانی را صادر کرد. همچنین در پایان این جلسه مقرر گردید برخی از طرح ها پس از انجام اصلاحات لازم، مجددا بازبینی شده و به سرعت وارد فاز اجرایی شود.

تحلیل و ارائه گزارشی درباره ویژگی طرح اولیه پارک ورزشی روستای دفاری، بررسی طراحی محور پیاده راه شهر قشم حدفاصل چهارراه پردیس تا میدان ژئوپارک و همچنین بررسی نهایی طراحی صورت گرفته برای پارک ساحلی هرمز واقع در ساحل شرقی شهر قشم بخشی از برنامه های جلسه بررسی طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم بود.

بررسی محورهای سواره و پیاده در در طراحی صورت گرفته برای پیاده راه شهر درگهان و همچنین بررسی ویژگی ها و امکانات پیش بینی شده در طرح های مربوط به پروژه ایجاد دهکده ورزشی قشم واقع در سایت آبکناری جزایر ناز، دو پروژه شاخص عمرانی دیگری بودند که در این جلسه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند.

از استفاده طرح های متنوع با الهام از رسوم و سنت های فرهنگی و اجتماعی ساکنان جزیره در جهت معرفی و ایجاد جذابیت بصری برای ساکنان و گردشگران یکی از موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید مدیرعامل منطقه آزاد قشم قرار گرفت. براساس این گزارش حاضران در این جلسه نیز با ارایه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود، طرح های مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

 

 

6WEDtJglMGbr

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه