در نشست مشترک معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با رییس بیمارستان پیامبراعظم(ص) مطرح شد؛

افزایش بهره وری و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی جزیره با همکاری منطقه آزاد قشم

افزایش بهره وری و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی جزیره با همکاری منطقه آزاد قشم
کدخبر : 12349

نشست مشترک معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با رییس بیمارستان پیامبراعظم(ص) با هدف بررسی زمینه های افزایش بهره وری، بهبود و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این نشست که با حضور مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و مدیریت های زیرمجموعه معاونت مذکور همراه بود از اقدامات ارزنده کادر پزشکی در پیشگیری و درمان  بیماری کووید١٩ تقدیر شد.

شیخ زاده عنوان داشت: رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و سلامت ساکنان، بهینه سازی و ترمیم ابنیه و ارتقای تجهیزات وتوسعه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم یکی از موارد مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است.

در ادامه جلسه، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان‌ منطقه آزاد قشم بر مشارکت و حمایت این سازمان از حوزه بهداشت و درمان جزیره تاکید کرد و گفت: سلامت ساکنان و گردشگران در این منطقه با امنیت روانی که درپی دارد، تاثیر مستقیمی بر توسعه فعالیت های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و معرفی این جزیره به عنوان یک منطقه گردشگری ایمن دارد.

وی همچنین بر لزوم احصا مشکلات تنها بیمارستان شهر قشم تاکید داشت و افزود: باتوجه به تداوم بیماری همه گیر کروناویروس، تهیه و ارتقا تجهیزاتی مانند سیستم اکسیژن ساز و بهینه سازی آن از موارد بسیار حائز اهمیتی است که به دستور مستقیم مدیرعامل منطقه آزاد قشم در دست اقدام می باشد.

گفتنی است، دراین جلسه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر اجتماعی و سلامت و مدیر فنی وزیربنایی این سازمان، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، به همراه کارشناسان عمرانی سازمان ومسوول مهندسی بیمارستان نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه