مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

طبیب تجلی اسم شافی خداوند است

طبیب تجلی اسم شافی خداوند است
کدخبر : 12424

مدیرعامل منطقه آزادکیش در پیامی بابیان اینکه در جامعه ای که به فرهنگ غنی اسلامی مزین شده، طبیب تجلی اسم شافی خداوند است،افزود: حرفه پزشکی ازمصادیق ایثار درخدمت به خلق به شمار می رود.

به گزارش رصد اقتصادی ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: "یکم شهریور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبیب حاذق و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان تلاشگر جزیره کیش خجسته باد.

در جامعه ای که به فرهنگ غنی اسلامی مزین شده، طبیب تجلی اسم شافی خداوند است و حرفه مقدس پزشکی، از مصادیق ارزشمند  ایثار در خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق بشمار می رود. انسان هایی سخت کوش و بلند همت که علم طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و در سایه الطاف الهی برای التیام دردهای بیماران سخت می کوشند.

امسال پزشکان و پرستاران میهن اسلامی و جزیره کیش روزهای بسیار سخت و پرکاری را پشت سرگذاشتند چراکه با شیوع پاندمی کرونا در خط مقدم مقابله با همه گیرشدن این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم جانفشانی کردند. تلاش مخلصانه ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آنها خواهند بود.

با گرامیداشت این مناسبت ارزشمند، روزپزشک را به تمامی کسانی که در کسوت پر افتخار پزشکی به خدمت رسانی مشغولند تبریک عرض نموده و از تلاش خالصانه آنها در  تامین سلامت هموطنان و ارائه خدمات ارزنده سپاسگزارم.

امید است که  تمامی پزشکان ایران اسلامی به ویژه پزشکان و دست اندرکاران بهداشت و درمان در جزیره زیبای کیش در پرتو لطف خداوند همواره از موهبت تندرستی و شادکامی  بهره مند بوده و در مسیر توسعه سلامت جامعه، کوشا و پویا باشند." 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه