تقدیر از شاعر انقلابی در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد

تقدیر از شاعر انقلابی در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد
کدخبر : 12523

پس از تقدیر مقام معظم رهبری از شاعر متعهد «افشین اعلاء» به دلیل سرودن شعری خطاب به حاکمان عرب و در نکوهش امضاء توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم نامشروع صهیونیستی، مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد نیز طی مراسمی از این شاعر معاصر کشور که در سمت مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش مشغول به خدمت است، تقدیر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ در متن پیام تقدیر «مرتضی بانک» خطاب به «افشین علاء» آمده است؛

 

اگرچه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها از اشعار بجا، پخته و سنجیده جناب عالی قدردانی کرده اند، اما از آنجا که پیام اخیر ایشان خطاب به شما، در دوران مسئولیت خطیرتان در حوزه گردشگری سازمان مناطق آزاد صادر شده است، بر خود فرض می دانم رضایت و شادمانی خود و مجموعه همکارانم را نیز بابت این توفیق گران سنگ و پربها به اطلاع تان برسانم.

 

بدیهی است همکاری با چهره ای متعهد، مردمی، پاک دست و خدوم همچون جنابعالی که علاوه بر کارنامه درخشان ادبی‌تان، باکوله ‌باری از تجربه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همواره در عرصه های مدیریتی، منشأ خیر، رواداری و تحبیب قلوب بین گرایش های مختلف وفادار به نظام اسلامی بوده اید، برای اینجانب و تمامی همکارانم مایه مباهات است. از درگاه خداوندبزرگ، دوام توفیق وسرافرازی روزافزون تان را خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه