تقدیر نیروی انتظامی از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش

تقدیر نیروی انتظامی از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش
کدخبر : 12585

هفته دولت فرصتی مغتنم برای قدردانی از اقدامات عمرانی، اقتصادی، گردشگری و فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در یک سال کاری گذشته در این منطقه است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، قاسم پوریائی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش در دیدار با مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته دولت علیرغم تمام مشکلات حاکم بر کشور از جمله جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران و شیوع بیماری کرونا، عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش را در یک سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نهادحاکمیتی در منطقه، با هم افزایی و با هدف ارائه خدمات با کیفیت ثابت کرد در کنار مردم و با مردم است و کارنامه درخشانی که سازمان در حوزه های مختلف به ثبت رسانده  ستودنی است.

سرهنگ پوریائی با بیان این که دولت مردان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند مردهای روز سخت هستند اظهار داشت: در شرایط های سخت و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان، کارگزاران خدمت گذار این نظام تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم ولایتمدار ایران اسلامی به کار گرفته اند.

سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، بر لزوم اهمیت تعامل و هم افزایی میان نیروی انتظامی ویژه کیش و سازمان منطقه آزاد کیش اشاره داشت و گفت: نام گذاری روزهای هفته دولت برگرفته از رشادت های شهیدان رجائی و باهنر است که مردمی بودن از ویژگی های بارز این دو والامقام است.

مداح در ادامه خاطر نشان کرد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همواره بر مردمی بودن، خدمت به مردم و تعامل سازنده نیروی انتظامی با اقشار مختلف جامعه تاکید دارند.

وی افزود: بر قراری تعامل خوب و سازنده با مردم جزیره کیش می تواند مصداق خوب مردمی بودن نیروی انتطامی با اقشار مختلف جامعه در این منطقه باشد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدلله الحسین و همچنین تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر پنج محور "پاک دستی، شفافیت، خدمت بی منت، مردم داری و حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان سیاست های کلی این سازمان تاکید دارند، اشاره کرد و گفت: مرور این پنج اصل به برخی از سیاست های شهید رجائی که یکی از مسئولین تراز اول انقلاب اسلامی به عنوان یک معیار بود، شباهت زیادی دارد.

پورعلی تصریح کرد: این مهم زمانی تحقق می یابد که فرد به یک عمران معنوی و آبادانی معنوی در درون خود رسیده باشد تا بتواند نمونه ای از دولت معیار در مقابل مسائل دنیوی باشد.

در ادامه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: شهید باهنر هم همین ویژگی ها را داشت، شاید یکی از دلایلی که این دو شهید والامقام با هم در یک حادثه تروریستی به شهادت رسیدند روحیات معنوی و عمران معنوی را در درون خود ایجاد کرده بودند و هم سرنوشت و همراه همیشگی شدند.

سعید پورعلی با بیان این که توسعه به امنیت نیاز دارد و تامین بخشی از این امنیت با رویکرد اجتماعی بر عهده نیروی انتظامی است افزود: بر اساس آخرین مطالعاتی که انجام شده است دو مجموعه"کادر بهداشت و درمان، نیروی انتظامی" از سرمایه اجتماعی بالایی بر خور دارند همچنین آخرین اتفاق حریق مجتمع تجاری پردیس یک بود و این نشان دهنده ارتباطات خوب و تعامل سازنده نیروی انتظامی با مردم کیش است که باور خدمت صادقانه و بی منت به مردم این سرمایه را رقم زده است.

پورعلی بر ضرورت اهتمام به محیط آرامش بخش زندگی در کیش و امنیتی که در این منطقه به یک برند مبدل شده است اشاره داشت و گفت: نرخ جرائم به ویژه سرقت های خرد در چند ماه اخیر در کشور رو به افزایش است در حالی که این موضوع در جزیره کیش نزدیک به ده درصد کاهش یافته است و بر این اساس نقش نیروی انتظامی در بهبود کیفیت زندگی، اقامت، سفر و گذران اوقات فراغت در جزیره کیش بسیار موثر است.

در پایان این نشست توسط قاسم پوریائی جانشین نیروی انتظامی ویژه کیش لوح سپاس و قدردانی به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته دولت و عملکرد مثبت این مجموعه به مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه