همزمان با هفته دولت؛

مسئول و پرسنل پایگاه دریابانی قشم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کردند

مسئول و پرسنل پایگاه دریابانی قشم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کردند
کدخبر : 12586

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار مسئول و پرسنل پایگاه دریابانی قشم با وی بر تداوم تعاملات و حمایت های ذاتی این سازمان از نیروهای خدوم و جان برکف دریابانی بعنوان حافظان منافع ملی در آب های جزیره قشم تاکید کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی چهارشنبه در دیدار سرهنگ رامهر جوذری و جمعی از پرسنل این پایگاه با وی اقدامات دریابانی قشم را در جهت حفاظت از این منافع تحسین برانگیز خواند و گفت: سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه خود می داند که به مسائل و نیازهای اساسی دریابانی قشم رسیدگی کند.

به گفته وی تقویت امکانات پایگاه دریابانی جزیره قشم برای حفاظت از منافع همه مردم ایران در آب های خلیج فارس یک امر مهم است.

براساس این گزارش مسئول پایگاه دریابانی قشم نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت و ارائه گزارشی از عملکرد این پایگاه از حمایت های همیشگی سازمان منطقه آزاد قشم بخصوص در سال های اخیر از این پایگاه تشکر و بر آمادگی نیروهای دریابانی قشم جهت حفاظت و حراست از منافع ملی در آب های جزیره قشم  تاکید کرد.

سرهنگ رامهر جوذری مبارزه با قاچاق کالا را در آب های جزیره قشم یک وظیفه ملی برای همه نیروهای دریابانی قشم دانست و تداوم  این مبارزه را از برنامه های آتی پایگاه دریابانی قشم اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه