معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از بیمارستان جی‌جیان قشم بازدید کرد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از بیمارستان جی‌جیان قشم بازدید کرد
کدخبر : 12616

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم روز پنجشنبه از بیمارستان خلیج فارس جی‌جیان جزیره قشم بازدید و وضعیت امکانات و تجهیزات آن را به اتفاق مسئولان و کارشناسان بیمارستان مورد بررسی قرار داد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ازاد قشم در این بازدید، سیستم های اضطراری این بیمارستان که بصورت تخصصی به ۳۷ بیمار دیالیزی درغرب جزیره قشم خدمات  کامل پزشکی می دهد، در قالب یک مانورآزمایش و شرایط  قطع  برق تجهیزات بیمارستانی آن شبیه سازی شد.

گفتنی است بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان با اعمال ضوابط سختگیرانه بهداشت محیطی برای پذیرش بیماران دیالیزی به آمادگی ۱۰۰ درصدی رسیده است.

ارتقا سطح تولید سیستم اسمزمعکوس (RO) برای خدمات دهی به بیماران دیالیزی به صورت همزمان یکی از اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در این بیمارستان است.

بیماران همودیالیزی برای تولید مایعات دیالیز، هر هفته به 400 لیتر آب نیازمندند بنابراین هر بیمار در هر مرحله دیالیز حجم زیادی آب لازم دارد که باید قبل از استفاده با روش های اختصاصی تصفیه شود. سیستم اسمز معکوس وظیفه بهبود کیفیت آب مورد استفاده در این عمل حیاتی را برعهده دارد.

با اقدامات و آموزش های صورت گرفته، کادر پزشکی بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان آماده ارایه خدمات کامل به بیماران دیالیزی بوده و طبق ضوابط بهداشت محیط این بیماران بایستی بدون همراه وارد فضای بیمارستان شده و پس از دریافت خدمات درمانی از سوی کادر پزشکی به همراه بیمار تحویل شوند.

برای افزایش ایمنی و تامین سلامت بیماران فوق الذکر، از ورود همراه به بیمارستان ممانعت شده و تمامی خدمات از سوی کادر درمانی به این بیماران ارایه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه