هنرستان دخترانه هنرهای زیبا منطقه آزاد قشم برای اولین بار هنرجو می پذیرد

هنرستان دخترانه هنرهای زیبا منطقه آزاد قشم برای اولین بار هنرجو می پذیرد
کدخبر : 12698

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم از ثبت نام و پذیرش هنرجو در هنرستان دخترانه هنرهای زیبا منطقه آزاد قشم در نخستین سال تاسیس خود در شهریورماه جاری خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم علیرضا کمساری روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: این هنرستان که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم است درنظر دارد از میان علاقه مندان به تحصیل در رشته های هنری در سه رشته نقاشی، نمایش و موسیقی(پایه 10) به صورت محدود ثبت نام کند.  

به گفته وی پذیرش هنرجویان علاقه مند و مستعد  قشم در این سه رشته هنری برای اولین بار امسال برای  سال تحصیلی99-1400 درهنرستان دخترانه هنرهای زیبا منطقه آزاد قشم صورت می گیرد.    

کمساری با اشاره به اینکه پدیرش هنرجو در این سه رشته و حضور استادان و مدرسان مجرب مرتبط  در این هنرستان  می تواند به شکوفایی استعدادهای نهفته در این سه رشته مهم هنری  در جزیره بیانجامد،  تصریح کرد: فرهنگ غنی مردم جزیره قشم و جایگاه والای هنر بخصوص موسیقی و نمایش در این فرهنگ، زمینه توسعه این رشته ها را حتی در مقاطع بالاترفراهم خواهد آورد.

گفتنی است  برای اولین بار یک نمایش از ساخته های هنرمندان  قشم در جشنواره سراسری تئاتر فجر ۹۷  پذیرفته شد و یک استودیو مدرن و مجهز نیز برای ضبط آهنگ های موسیقی در محل کانون هنر قشم وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم راه اندازی شده و برخی از آهنگ های خواننده های مشهور کشوری نیز در این استودیو تدوین می شود.

یادآور می شود که  مهلت ثبت نام در هنرستان دخترانه هنرهای زیبا منطقه آزاد قشم  تا 14 شهریورماه جاری است و علاقه مندان جهت اطلاع از نحوه ثبت نام می توانند با شماره تلفن ۰۷۶۳۵۲۵۲۱۱۸ از ساعت ۸ الی ۱۳ هر روز به جز ایام تعطیل تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه