مشاور رییس جمهوری از پروژه پالایشگاه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم بازدید کرد

مشاور رییس جمهوری از پروژه پالایشگاه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم بازدید کرد
کدخبر : 12779

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به اتفاق رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین برای تولید قیرشرکت پارس بهین پالایش نفت قشم بازدید و با دست اندرکاران این پروژه گفت و گو کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم دکتر مرتضی بانک وهیات همراه  روز چهارشنبه با حضور در محل این پروژه اشتغال بیش از یک هزار و 100نفر را در این پروژه دلیلی بر اشتغالزا بودن پروژه های نفتی دانست و گفت: با آغاز بهره برداری از این پروژه نیز افزون بر 250نفر به صورت ثابت در این پروژه مشغول کار می شوند که بطورمحسوس در افزایش نرخ اشتغال در جزیره قشم تاثیرگذار خواهد بود. 

وی با تقدیر از مدیریان و کارکنان این پروژه که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، سرمایه گذاری 133 میلیون یورویی بخش خصوصی را در این پروژه مایه مباهات خواند و از همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی با دولت هم تقدیر کرد.  

گفتنی است پروژه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین برای تولید قیرشرکت پارس بهین پالایش نفت قشم با ظرفیت تولید روزانه 35هزار بشکه قیر توسط شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از سال 1392شروع شده است.

دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه