کتر بانک مشاور رییس جمهور در جلسه شورای معاونین سازمان منطقه آزاد قشم:

اجرای برنامه ها در قشم با حفظ وحدت و ایجاد شفافیت به نتیجه رسیده است

اجرای برنامه ها در قشم با حفظ وحدت و ایجاد شفافیت به نتیجه رسیده است
کدخبر : 12784

جلسه شورای معاونین سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی بانک در این جلسه با تقدیر از زحمات مستمر و نتیجه بخش مجموعه منطقه آزاد قشم طی سال های گذشته در این جزیره، بیان کرد: عزم و اراده جدی و حرکت مستمر برای عملی شدن برنامه ها و طرح های پیش بینی شده در قشم با حفظ وحدت و یکپارچگی و ایجاد شفافیت در فعالیت ها به نتیجه رسیده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در ادامه تصریح کرد: تقویت اقتصاد محلی و حرکت به سوی توسعه پایدار و متوازن در تمامی نقاط جزیره قشم یکی از مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم بوده است که خوشبختانه طی سال های گذشته این روند با سرعت خوبی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار در جزیره قشم نیز یکی دیگر از اهداف مهمی بوده است که امروز و با توجه به نرخ بیکاری 4.6 در جزیره قشم می توانیم بگوییم که این هدف تا اندازه زیادی عملیاتی شده است.

براساس این گزارش، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های اقتصادی، عمرانی، گردشگری و سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های گذشته از دوران مدیریت خود ارائه کرد.

ارائه گزارشی درباره پروژه های قابل افتتاح توسط ریاست جمهوری؛ همچنین توضیحاتی پیرامون 100 پروژه بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد قشم تا پایان دولت تدبیر و امید و معرفی 28 پروژه جدید اقتصادی و اعلام برنامه های پیش بینی شده جهت برگزاری همایش اقتصادی درگهان در مسیر توسعه، گوشه دیگری از صحبت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه شورای معاونین این سازمان با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بود.

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم ضمن خیر مقدم؛ از زحمات و تلاش های شبانه روزی صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بهبود کیفیت زندگی و وضعیت اقتصادی ساکنان جزیره قشم قدردانی کرد.

دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، رونمایی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه