در جلسه ویدیو کنفرانسی رییس دولت تدبیر و امید؛

مسیرهای تردد روستایی و اماکن گردشگری قشم با اعتبار 170 میلیارد ریالی افتتاح می شود

کدخبر : 12990

آسفالت مسیرهای دسترسی روستای طولا، ژئوسایت تنگه چاهکوه و اسکله گردشگری روستای سهیلی جزیره قشم با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال، در جلسه ویدیو کنفرانسی رییس دولت تدبیر و امید افتتاح می شود.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم، این سه پروژه عمرانی برای ارتقا و تسهیل دسترسی ساکنان و گردشگران این منطقه آزاد، به دستور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به مساحت 48 هزار مترمربع ساخته و روز پنج شنبه 20 شهریور ماه به دست ریاست جمهوری افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

عملیات اجرایی این پروژه ها توسط معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1398 آغاز شده و پس از گذراندن مراحل کار امسال افتتاح می شود.

عملیات اجرایی این پروژه ها در زمان اجرا برای 15 نیروی کار به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

نهضت آسفالت در جزیره قشم هم زمان با پذیرش مسوولیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم از سوی حمیدرضا مومنی به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در سال های گذشته علاوه بر آسفالت و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری، راه ها و جاده های سراسر قشم مخصوصا روستاهای غرب جزیره نیز شرایطی بهتر نسبت به گذشته پیدا کرده اند.

گفتنی است، منطقه آزاد قشم روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، پذیرای رییس جمهور در جلسه ویدیو کنفرانسی است که در آن 14 پروژه این منطقه آزاد در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 میلیارد و 630 میلیونی در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه