دو روز تا افتتاح هتل بزرگ پانوراما

دو روز تا افتتاح هتل بزرگ پانوراما
کدخبر : 12994

هتل پانوراما با سرمایه گذاری بالغ بر 500 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 14 هزار متر و با زیربنای 25هزار مترمربع، پنجشنبه بیستم شهریور همراه با 10 طرح دیگر در جزیره کیش، از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به افتتاح می شود

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هتل پانوراما هتلی با معماری نزدیک به روش روز هتل سازی جهان در یکی از بهترین موقعیت های جزیره، دارای 264 اتاق دو تخته و سوئیت، دو رستوران با گنجایش 120 نفر و 220 نفر، سالن آمفی تئاتر 700 نفره، استخر، سونا، کانتر گردشگری، تاکسی سرویس، عکاسی، کافی شاپ و اینترنت رایگان است که توسط بخش خصوصی علاقمند به فعالیت در حوزه گردشگری ساخته شده است.

 

از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره می توان به ورودی مرتفع، اتاقهای استاندارد، نزدیکی به دریا و مراکز اصلی خرید و نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده، اشاره کرد. 

 

طرح توسعه این مجموعه اقامتی بزرگ در مجاورت هتل با سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. بر این اساس، هتل تماشا پس از بازسازی به این هتل الحاق می شود.

 

در حال حاضر تعداد 200 نفر نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به کار هستند که با اجرای طرح توسعه این مجموعه 100 فرصت شغلی جدید نیز فراهم می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه