به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

رییس هیات تنیس منطقه آزاد قشم منصوب شد

رییس هیات تنیس منطقه آزاد قشم منصوب شد
کدخبر : 13038

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون تنیس، تورج امانی به عنوان رییس هیات تنیس منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حکم انتصاب تورج امانی به سمت رییس هیات تنیس منطقه آزاد قشم (چهارشنبه 19شهریورماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

داود عزیزی، رییس فدراسیون تنیس در این حکم خطاب  به تورج امانی آورده است: پیرو نامه شماره 2093/100/98 مورخ 26/11/1398 به پیشنهاد جناب آقای مهندس حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به موجب این ابلاغ به سمت رییس هیات تنیس منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

 در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکاء به عنایت خداوند متعال و با بهره گیری از امکانات بالقوه و منحصر به فرد آن منطقه و با هدفگذاری متخصصین و دست اندر کاران این رشته ورزشی، نسبت به گسترش ورزش تنیس در ابعاد همگانی، قهرمانی و توسعه اماکن ورزشی این ورزش اهتمام لازم را داشته باشید.

گفتنی است، حکم رییس هیات تنیس توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه