در ادامه پروژه های افتتاحی منطقه آزاد قشم به دست ریاست جمهوری؛

۲۰ مدرسه روستایی جزیره به بهره برداری رسید

۲۰ مدرسه روستایی جزیره به بهره برداری رسید
کدخبر : 13064

۲۰ مدرسه روستایی جزیره قشم باحضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، در جلسه ای ویدیو کنفرانسی، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این جلسه ویدیو کنفرانسی که امروز پنج شنبه 20 شهریورماه با حضور حسن روحانی، رییس جمهور، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان کشوری، استانی و سازمانی برگزار شد، ۲۰ مدرسه روستایی در جزیره قشم که با اعتبار 120 میلیارد ریالی منطقه آزاد قشم، ساخته و بازسازی شده، افتتاح شدند.

با بهره برداری از این مدارس در روستاهای جزیره قشم برای 15 نیروی کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده و همچنین در مراحل احداث این پروژه ها، 15 نیرو به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.

حفظ و ارتقاء سطح دانش برای دستیابی به توسعه متوازن در جزیره، یکی از عمده ترین شعارها و اهداف حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از زمان حضورش در این پست در جزیره بوده که ساخت و بهسازی  مدارس روستایی در راستای همین هدف پیگیری شده و به انجام رسیده است.

تعامل و همیاری سازمان منطقه آزاد قشم با آموزش و پرورش شهرستان، معتمدین و خیرین محلی هر روستا، افزایش و بهبود فضاهای آموزشی و ادامه تحصیل دانش آموزان روستایی برای کسب مدارج علمی و رسیدن به مشاغل کلیدی را در جزیره رقم زده است.

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، 14 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 هزار و 630 میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و 500 نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه