مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطنقه آزاد قشم مطرح کرد:

راه اندازی مجدد پلاتو فروردین برای استفاده گروه های نمایشی قشم

راه اندازی مجدد پلاتو فروردین برای استفاده گروه های نمایشی قشم
کدخبر : 13123

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از بازسازی و راه اندازی مجدد پلاتو فروردین برای استفاده گروه های نمایشی فعال در این منطقه خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری در بازدید از محل پلاتو فروردین اظهار کرد: بعد از آتش سوزی پلاتو فروردین و سیر اقدامات قانونی و تلاش همکاران این اداره کل جهت راه اندازی مجدد؛ این پلاتو جهت بهره برداری هنرمندان عزیز حوزه تئاتر در اختیار انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

وی با اشاره به روند راه اندازی مجدد این محل، ادامه داد: در روز های اخیر با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی بهره برداری از این مجموعه آغاز و  تعداد 10 گروه نمایشی از 11 صبح تا ساعت 24، جهت آماده سازی نمایش های خود در نخستین جشنواره دینی و انقلابی تئاتر مونولوگ انصار مشغول به تمرین شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: بازبینی آثار این جشنواره نیز روز جمعه در مورخ  21 شهریورماه از ساعت 9 الی19 در محل پلاتو فروردین و با حضور 15 گروه نمایشی صورت پذیرفت.

کمساری با اشاره به محدودیت های ایجاد شده برای گروه های نمایشی قشم پس از شیوع کرونا، تصریح کرد: متاسفانه بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و شرایط ایجاد شده در جزیره قشم امکان استفاده از این پلاتو وجود نداشت و با توجه به نیاز انجمن نمایش و با رعایت پروتکل های بهداشتی، گروه های نمایشی از شهریورماه سال جاری اقدام به تمرین و آماده نمودن آثار خود در راستای برگزاری جشنواره تئاتر منطقه آزاد کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره برداری از پلاتو فروردین همزمان با نخستین جشنواره دینی و انقلابی تئاتر مونولوگ انصار و آغازین روزهای هفته دفاع مقدس مقارن گردید، که امیدواریم فعالیت های هنری به روال سابقه برگشته و سایر گروه های هنری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرای آثار خود در صحنه های هنری این جزیره بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه