کسب دو مدال ارزشمند جهانی توسط نماینده منطقه آزاد قشم در مسابقات کاتا مجازی

کسب دو مدال ارزشمند جهانی توسط نماینده منطقه آزاد قشم در مسابقات کاتا مجازی
کدخبر : 13344

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب دو مدال ارزشمند مسابقات جهانی توسط نماینده منطقه آزاد قشم در مسابقات کاتا مجازی خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با بیان این خبر، اظهار کرد: پریا ایزدیاری کاراته کا عضو باشگاه آلیک منطقه آزاد قشم به فاصله یک روز دو مدال ارزشمند مسابقات جهانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: این ورزشکار به عنوان تنها نماینده از کشور ایران در اولین دوره مسابقات بین المللی کاتا سبک شوتوکان تن شین کان به میزبانی کشور هند، موفق به کسب مقام دوم شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این مسابقات در روزهای 29 و 30 آگوست 2020 با حضور 440 ورزشکار از کشورهای ایران، هند، ژاپن، آمریکا، آفریقا جنوبی، بنگلادش، عراق، نپال و سریلانکا برگزار شد.

به گفته حقگویان؛ این ورزشکار منطقه آزاد قشم به عنوان تنها نماینده از کشور ایران همچنین در اولین دوره مسابقات جهانی WKT_2020 موفق به کسب مدال برنز و جایگاه سوم گردید.

وی تصریح کرد: این مسابقات نیز با حضور بیش از 196 بازیکن برتر جهان از کشورهای ایران، هند، برزیل، پاکستان، بنگلادش، عراق، سوئد، عمان و نپال برگزار شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با کسب مقام سوم پریا ایزدیاری در این دوره از مسابقات، کشور ایران در جایگاه پنجم جهان ایستاد.

حقگویان در پایان گفت: این ورزشکار عضو باشگاه آلیک منطقه آزاد قشم و تحت نظر سنسی شهبازیان در این دوره از مسابقات بین المللی شرکت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه