برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری به صورت مجازی در اروند

برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری به صورت مجازی در اروند
کدخبر : 13564

مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری وبینارهای تخصصی به مناسبت هفته گردشگری توسط مدرسین حرفه ای، خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسن قنبری با اشاره به تأکید معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های هفته گردشگری مبنی بر اینکه برنامه‌ها باید به صورت مجازی، نیمه‌مجازی و در فضاهای باز برگزار شود؛ افزود: در منطقه آزاد اروند نیز تلاش شده که تمامی برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته با حفظ موازین و پروتکل های بهداشتی اجرا شود، در همین راستا چند وبینار تخصصی نیز برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

قنبری مشارکت بخش خصوصی در برگزاری دوره های مجازی را بسیار مثبت دانست و خاطرنشان کرد: موسسه آموزشی سهند اعتماد اروند در نظر دارد تا وبینار تخصصی رایگان« اصول آداب پذیرایی» را شنبه ۵مهرماه ۱۳۹۹ رأس ساعت ۱۵ الی ۱۸ برای علاقه مندان برگزار کند. مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین از برگزاری دوره آموزشی «کیفی سازی خدمات در حوزه خانه داری» به مناسبت گرامی داشت روز جهانی گردشگری ۲۰۲۰ خبر داد و افزود: موسسه آموزشی سهند اعتماد اروند در بخش دیگری از برنامه های آموزشی خود در این هفته، دوره آموزشی کیفی سازی خدمات در حوزه خانه داری را به صورت غیر حضوری و با ارائه گواهی نامه رسمی از سوی اداره کل مطالعات و آموزش گردشگری در تاریخ ۶ و ۷ مهرماه ۱۳۹۹ رأس ساعت ۱۴ الی ۲۰ برگزار خواهد نمود.

محسن قنبری سرفصل های این دوره آموشی را بسیار کاربردی معرفی کرد و اذعان داشت: سرفصل های در نظر گرفته شده برای آموزش شامل کلیات خانه داری، کیفیت و خانه داری، اجرای کیفیت سرویس در خانه داری، خانه داری قبل و بعد از کرونا، مطالعه موردی بر هتل های غیر کیفی و راه های حفظ کیفیت کار در آماده سازی اتاق ها، خواهند بود. کارگاه « مدیریت اجرایی و حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی» سومین دوره آموزشی به مناسبت هفته گردشگری توسط موسسه آموزشی سهند اعنماد اروند است که محسن قنبری در توضیح آن، گفت: افرادی که تمایل به شرکت در این کارگاه را دارند می توانند پس ازثبت نام؛ یکشنبه ۶مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱ الی ۱۴ در آن شرکت نمایند. وی در خصوص نحوه ثبت نام شرکت در این وبینار، توضیح داد: علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی به وب سایتsahandetemadarvand.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۲۵۰۶۸۶۲ و ۰۹۳۷۶۴۶۲۲۷۴تماس حاصل نمایند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه