رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد:

رفع تصرف 3700 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

رفع تصرف 3700 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم
کدخبر : 13568

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تصرف 3700 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در دو روستای توریان و زینبی به ارزش بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: قطعه زمینی به مساحت 1200 مترمربع به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در روستای توریان توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات، رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: نیروهای حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین موفق به رفع تصرف قطعه زمینی به مساحت 2500 مترمربع به ارزش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستای زینبی جزیره قشم شدند.

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نیروهای این اداره در راستای شرح وظایف کاری و تکالیف قانونی و اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با همکاری نیروهای پلیس اقتصادی و ماموران کلانتری لافت روز چهارشنبه (دوم مهرماه) نسبت به رفع تصرف، تخریب دیوار چینی غیرمجاز و اعاده به وضع سابق زمین های مذکور اقدام کردند.

مازندرانی با اشاره به تقدیر و تشکر اهالی منطقه از اقدامات قاطع صورت گرفته در جهت رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی، بیان کرد: برنامه ریزی و اقدامات مطلوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین خواران و سودجویان منطقه در حال انجام است و مردم شریف جزیره، مسئولین محلی و اعضای شوراها و دهیاران نیز با ارائه گزارش به موقع تخلفات صورت گرفته، می توانند به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی یاری برسانند. وی تصریح کرد: برخورد با زمین خواران و متصرفین اراضی ملی و دولتی برابر قانون و مقررات پیگیری خواهد شد و با هیچ تخلفی در امر زمین خواری مماشات نمی شود و با هرگونه اقدام غیرقانونی در سطح جزیره قشم به شدت برخورد می شود.

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از حمایت ها و رهنمودهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اقدامات این اداره و حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین تعامل و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم تقدیر کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه