روسای هیات های اتومبیلرانی و بیلیارد منطقه آزاد قشم منصوب شدند

روسای هیات های اتومبیلرانی و بیلیارد منطقه آزاد قشم منصوب شدند
کدخبر : 13718

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون های مربوطه روسای هیات های موتور سواری و اتومبیلرانی و همچنین بولینگ، بیلیارد و بولس منطقه آزاد قشم منصوب شدند.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حکم انتصاب جواد فیضی به سمت رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی و ناصر بادافره به عنوان رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس منطقه آزاد قشم (سه شنبه شب 8 مهرماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

براساس این گزارش، مازیار ناظمی سرپرست فدارسیون موتور سواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در حکم انتصاب جواد فیضی آورده است: بنا به پیشنهاد شماره 604/100/99 مورخ 10/4/99 رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به موجب این حکم به عنوان رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است در سایه توجهات الهی و الطاف حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از توان و تخصص خویش و کلیه امکانات موجود و هماهنگی با مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان نسبت به توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در بین آحاد جامعه موفق و موید باشید.

همچنین محمدرضا مقصودلو سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران در حکم انتصاب خطاب به ناصر بادافره آورده است: بنا به پیشنهاد جناب آقای مومنی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس منطقه آزاد قشم منصوب می نمایم. امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان (عج) در انجام امور محوله موفق باشید.

گفتنی است، حکم روسای هیات های متور سواری و اتومبیلرانی و هم چنین بولینگ، بیلیارد و بولس توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه