امکان شبکه توزیع مناسب برای تولیدات منطقه در اروند

امکان شبکه توزیع مناسب برای تولیدات منطقه در اروند
کدخبر : 13764

معاون کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند: با افتتاح این بازار امکان شبکه توزیع مناسب برای تولیدات منطقه فراهم گردید.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی چهارشنبه در آیین بهره برداری از بازار سنتی اسلامی فیدوس افزود: این بازار بزرگترین بازار معماری سنتی در منطقه آزاد اروند است که با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساخت این بازار به منطقه هویت گردشگری وتوریستی می دهد و محلی برای ارایه مناسب تولیدات استانی و کشوری است. معاون کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: بازار بزرگ گردشگری و سنتی آبادان با نگاه معماری و ایرانی اسلامی به الگویی در کشور تبدیل خواهد شد.

موسوی ویژگی عمده این بازار را رونق کسب و کارهای کوچک منطقه عنوان کرد و افزود: این بازار، نقش تاثیرگذاری در رونق گردشگری و همچنین گردشگری خرید خواهد داشت. وی بیان کرد: این بازار می تواند مورد توجه گردشگران داخلی و عراقی قرار گیرد، امیدواریم با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری های آبادان و خرمشهر، شاهد احداث چنین مجموعه های اقتصادی جهت رونق کسب و کارها در منطقه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه