نشست خبری معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند

نشست خبری معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند
کدخبر : 13962

در نشست خبری موعود شمخانی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند مطرح شد:

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در این سال ها بیش از تبلیغات و ارتباط با رسانه ها، تمرکز بر فعالیت اجرایی داشته است. اجازه ندهیم نگاه سازمانی باعث توسعه ناموزون در منطقه شود.

روستاهای منطقه به اندازه مناطق شهری برای ما قابل اهمیت است. در فرودگاه آبادان، با تکمیل ترمینال اروند به نقطه ایده آل می رسیم. در فرودگاه آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت شرکت فرودگاه های کشور، پروژه های بسیاری را آغاز و به سرانجام رسانده است. ترمینال جدید فرودگاه آبادان با مساحت ۷۲۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در شرف افتتاح است.

حدود ۲هزار میلیارد تومان تفاهم نامه اولیه با قرارگاه خاتم برای شهرهای آبادان و خرمشهر، بسته شده است. قرارگاه خاتم الانبیاء طی انعقاد قراردادی مسئولیت انجام پروژه های معطل مانده، معابر شهری به علاوه ۲۰ میلیارد تومان جهت لکه گیری آسفالت شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

ساخت پروژه پل های خرمشهر که قرار بود سال ۱۳۹۸ به بهره برداری برسند با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، معطل ماند اما امیدواریم این پروژه ها نیز با تأمین مالی با قرار گاه خاتم اجرایی شوند. وظیفه ما توسعه زیرساخت ها است. خاموشی و عدم نورپردازی سطح منطقه به دلیل نبود زیرساخت ها نیست بلکه بهره بردار ها باید در حفظ و نگهداری آن نظارت مستقیم داشته باشند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه