جلب رضایت مردم، در سایه تعامل نیروی انتظامی و شورای شهر کیش

جلب رضایت مردم، در سایه تعامل نیروی انتظامی و شورای شهر کیش
کدخبر : 14441

تعامل و همکاری نیروی انتظامی و شورای شهر، رضایت مردم را به همراه داشته است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و در دیدار با اعضای هیات رییسه شورای شهر کیش ضمن تقدیر و تشکر از اعضای پنجمین دوره شورای شهر افزود: شورای شهر کیش طی دوران فعالیت خود کارنامه موفقی داشته است، این شورا همیشه همراه مردم بوده و دغدغه مشکلات مردم را داشته است.

وی با اشاره به این که تعامل نیروی انتظامی با شورایی که از بطن مردم و از دل جامعه بیرون آمده موجب آرامش و امنیت هرچه بیشتر مردم خواهد بود گفت: نیروی انتظامی در مقابل کنش های جامعه انعطاف پذیری کامل دارد و موضوعات مختلف را به شکلی شایسته مدیریت می کند.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه کیش، نیروی انتظامی با پیشه کردن سیاست همراهی و همدلی با مردم از وقوع بسیاری اتفاقات ناگوار جلوگیری کرده است.

در این دیدار محمد طاهری رییس شورای شهر کیش ضمن ارائه گزارش کوتاهی از برنامه ها، عملکرد و اهداف شورای شهر کیش گفت: لازمه توسعه پایدار جزیره کیش برای پیشرفت و توسعه نیازمند امنیت و آرامش است.

وی با اشاره به رشد جمعیت کیش طی یک دهه گذشته به حدود ۴۰ هزار نفر، گفت: نیروی انتظامی و پلیس جزیره کیش توانسته است در پیاده کردن نظم و قانون و ایجاد امنیت و آرامش رضایت جامعه را جلب کند .

رییس شورای شهر شهر کیش خاطرنشان ساخت: با توجه به افزایش نرخ ارز و لغو بسیاری از پروازهای خارجی به خاطر ویروس کرونا، جزیره کیش در فصل پاییز و زمستان میزبان اقشار مختلف مردم از سراسر کشور است و نیروی انتظامی ضمن اعمال قانون و جدیت با خاطیان از انعطاف کامل برخوردار باشد تا رضایت حداکثری مردم و گردشگران را به همراه داشته باشد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و سپاس شورای شهر کیش به سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش اهدا شد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه