صدور ۴۰ هزار کارت هوشمند شهروندی در منطقه آزاد اروند

صدور ۴۰ هزار کارت هوشمند شهروندی در منطقه آزاد اروند
کدخبر : 14747

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند از صدور 40 هزار کارت هوشمند شهروندی در منطقه خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند،  کمال رضایی اجرای پروژه کارت هوشمند شهروندی در منطقه آزاد اروند را یکی از اهداف این مدیریت در کنار ایجاد زیرساخت های فناوری در دوشهرستان آبادان و خرمشهر دانست و افزود: در دو سال گذشته مجموعه پروژه کارت هوشمند شهروندی را در این منطقه شروع کردیم که تا کنون حدود ۶۳ هزار خانواده در این حوزه ثبت نام کرده اند واز این تعداد، ۴۰ هزار خانواده موفق به دریافت کارت شده اند.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار خانواده دیگر در انتظار چاپ این کارت هستند، خاطر نشان کرد: متاسفانه حدود ۸ماه به دلیل عدم امکان واردات ، در تهیه چیپسِت کارت شهروندی با مشکل مواجه شدیم که با پیگیری های مکرر و تغیراتی که در بدنه کارت ایجاد نمودیم موفق به طراحی کارت جدیدی شده ایم.

رضایی اظهار داشت: از دو ماه گذشته عملیات چاپ و توزیع مجدداً آغاز شده و به صورت ماهیانه حدود ۴هزار کارت را تحویل مجموعه پست می دهیم.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که تا پایان سال میزان کارت تحویلی را به بالای ۵۰درصد کل شهروندان آبادان و خرمشهر برسانیم و شروع به خدمات رسانی به شهروندان با این کارت نماییم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه