ترازنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ اتاق های اصناف آبادان و خرمشهر تصویب شد

ترازنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ اتاق های اصناف آبادان و خرمشهر تصویب شد
کدخبر : 14748

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ترازنامه و بودجه سال 1399 اتاق های اصناف آبادان و خرمشهر مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد، اروند سید علی موسوی در نشست کمیسیون های نظارت بر سازمان های صنفی آبادان و خرمشهر که با حضور اعضای زیربط برگزار شد افزود: در این نشست بودجه، ترازنامه و صورت های مالی اتاق اصناف شهرهای آبادان و خرمشهر مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که در پایان ترازنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ آنها به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: همچنین اعطای مجوز برگزاری انتخابات در هفت اتحادیه شهرستان آبادان به تصویب اعضا رسید و صحت انتخابات اتحادیه صنف مصالح ساختمانی فلزی و غیر فلزی و صنوف همگن در شهرستان خرمشهرنیز مورد تایید قرار گرفت.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص اقدامات اصناف جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: در این مدت بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از بازارهای شهرستان های آبادان و خرمشهر انجام گرفته است.

وی افزود: در همین راستا مقرر شد در اصناف بخصوص در فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها و واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت و اجرایی شود.

وی بیان کرد: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین عدم تجمع در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها از دیگر اقداماتی است که اصناف باید بر اجرایی شدن آن اقدام نمایند.

موسوی گفت: بیش از ۵۰ تن ارزاق مورد نیاز مردم در ۲ شهرستان که شامل مرغ و برنج بود توزیع گردید و این ارقام در ماه های آینده نیز افزایش خواهد یافت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه