آغاز نام نویسی ترم دوم آموزش آنلاین زبان در کیش

آغاز نام نویسی ترم دوم آموزش آنلاین زبان در کیش
کدخبر : 14790

نام نویسی ترم دوم پاییز، آموزش آنلاین زبان موسسه علوم فنون کیش ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش گفت: در راستای گسترش شیوع موج سوم بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه و تعطیلی مدارس، ناشی از آسیب های ویروس کووید۱۹ میان نوجوانان و جوانان؛ اهمیت برگزاری کلاس های آنلاین در بستر اینترنت به منظور حفظ و ارتقای سطح دانش جوانان بسیار ضروری است.

وی افزود:،ایجاد بسترهای مناسب جهت برگزاری آموزش مجازی یکی از ظرفیت ها و مزیت های فراهم شده برای مقاضیانی هست که قصد شرکت در کلاس های آنلاین این موسسه را دارند.

وی، راه اندازی پلت فرم آموزش آنلاین، حضور اساتید برجسته، استقبال هزاران هنرآموز از سراسر کشور، برگزاری کلاس های آنلاین به صورت خصوصی و عمومی” را یکی از ظرفیت ها و اقدامات ارزشمند این موسسه در زمینه آموزش آنلاین زبان با محوریت مکالمه محور برشمرد.

مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در خصوص دوره های آموزش تربیت مدرس اظهار داشت: موسسه علوم و فنون کیش با ۱۳۰ شعبه فعال در سراسر کشور و بیش از سی سال فعالیت در حوزه آموزش زبان؛ حوزه تربیت مدرس زبان‌های خارجی را نیز به صورت آنلاین برگزار می‌ کند.

از سال گذشته با راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان و با اختصاص شماره تلفن ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ و پاسخگوی آنلاین وب سایت موسسه به نشانی www.kish-ist.net جهت مشاره رایگان، کارشناسان این حوزه پاسخگوی نظرات و پیشنهادات زبان آموزان هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه