با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا؛

بیست و ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

بیست و ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد
کدخبر : 14888

بیست و ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا تشکیل جلسه داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، این جلسه با حضور حمیدرضا مومنی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد باقر سعادت، عضو هیات مدیره و جمع محدودی از معاونان، مشاوران  و مدیران این سازمان با هشت دستور کار شامگاه دوشنبه ۱۲ آبان ماه در مرکز مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد.

بررسی مصوبات جلسه قبل، ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در قشم و خدمات عمرانی ارایه شده به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و گفتگو در مورد محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی کرونا از سوی مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بخش هایی از دستور کار این جلسه بود.

 بررسی نقش دولت، جایگاه و وظایف آن توسط علی یدقار، مشاور عالی سازمان منطقه آزاد قشم با ارایه تعریفی از دولت و تشریح وظایف آن، توضیح در مورد چگونگی دستیابی به یک دولت توسعه گربا تربیت نظریه پردازان و فیلسوفان اجتماعی موضوع این سخنرانی بود. 

 در بخش دیگری از این جلسه حسین ناصری نژاد، مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم به بررسی پروژه طرح جامع  قشم توسط سوئکو با  تمرکز بر موضوع توسعه  راه‌ها پرداخت.

پخش گزارشی از بازدیدهای سرزده مدیریت نظارت و بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از نحوه تکریم ارباب رجوع از دیگر بخش های این جلسه بود.

حمیدرضا مومنی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن استقبال از گزارش جامع در مورد راه ها، خواستار تدوام بررسی ها و امکان سنجی ها در این حوزه شد.

وی همچنین با اشاره به گزارش های تصویری در مورد بازدیدهای مدیریت نظارت و بازرسی و پاسخگویی به شکایات گفت: تکریم ارباب رجوع و پیگیری خواسته های بحق آنان باید تا حصول نتیجه ادامه یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه