روسای کارگروه های پدافند غیرعامل منطقه آزاد کیش معرفی شدند

روسای کارگروه های پدافند غیرعامل منطقه آزاد کیش معرفی شدند
کدخبر : 15835

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با معرفی روسای 7 کارگروه پدافند غیر عامل، بر ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به ساکنان و گردشگران کیش تاکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری دراین احکام با تاکید بر ضرورت توجه به منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش پدافند غیرعامل، ناصر آخوندی رابه عنوان رئیس کارگروه های پشتیبانی و تامین مالی، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگروه اقتصادی( صنعت و تجارت)،علی مقدس زاده را به سمت رئیس کارگروه امور زیربنایی و آب، و ابوالفضل طیبی را به عنوان رئیس کارگروه عمران،آب و خدمات منصوب کرد.

 

همچنین در احکام غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرامرز صحرایی به عنوان رئیس کارگروه امنیتی، انتظامی و دفاعی، بهمن شیردل به سمت رئیس کارگروه امداد، نجات و مشارکت های مردمی، محمدرضا رضانیا به عنوان رییس کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت مواد غذایی و رضا اردلان به سمت رئیس کارگروه فرهنگی آموزشی و اجتماعی معرفی شدند.

در این احکام آمده است:

 

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی، رعایت خط مشی های شورا و دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل وزارت کشور، شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید، در خدمت به مردم منطقه که ولی نعمت ما و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید.

گفتنی است پدافند غیرعامل به کاهش آسیب‌پذیری هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و تنها با بهره‌گیری از فعالیت‌های فنی و مدیریتی اطلاق می شود.

گسترش پدافند غیرعامل موضوع ماده 58 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و بند (پ) ماده 106 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه