آخرین رویداد عکاسی قرن 14 در کیش

آخرین رویداد عکاسی قرن 14 در کیش
کدخبر : 15998

مهلت ارسال آثار دومین جشنواره عکس کیش 25 دی به پایان می رسد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دومین جشنواره عکس در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزادکیش ، با نظارت مدیریت امور هنری این مجموعه از 20آذر درکیش آغاز شده است.

شرکت کنندگان این جشنواره در چهار بخش اصلی، تلفن همراه ، آزاد و جنبی به ترتیب با موضوعات " کیش، الگوی زندگی" ، " کیش، تجربه سفر" ، "کرونا در ایران" و "کیش در قرن 14" ( عکس های آرشیوی) با یکدیگر رقابت می کنند.

محمد ساطعی، دبیر دومین جشنواره عکس کیش و سیف الله صمدیان، ساسان مویدی، غوغا بیات، حسین تهوری، احسان نیک فرجام، مهدی ناظری ، و عباس ولدی اعضای هئیت داوران این رویداد هستند.

تمامی عکاسان و علاقمندان می توانند از طریق سایت WWW.KISH.SALONE.PHOTO دراین رویداد نام نویسی و شرکت کنند.

 

گفتنی است داوری آثار 3 بهمن به پایان می رسد و 10 بهمن درمراسم اختتامیه برندگان این جشنواره معرفی می شوند.

برای تقدیر از برگزیدگان اول تا سوم "بخش اصلی"، به ترتیب شش ،چهار و سه میلیون تومان جایزه درنظر گرفته شده است .در بخش کرونا به نفر اول پنج میلیون نفر دوم سه میلیون و نفر سوم دو میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

همچنین نفرات اول تا سوم در بخش عکاسی با موبایل به ترتیب سه میلیون ، دو میلیون ویک میلیون تومان دریافت خواهند کرد. پنج جایزه نقدی یک میلیون تومانی نیز به عکاسان بخش کیش در قرن14 اهدا می شود. جایزه ویژه دو برگزیده هیأت داوران نیز برای هر نفر یک میلیون تومان است.

پیش بینی می شود با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم نیاز به حضور فیزیکی شرکت کنندگان،جشنواره عکس با استقبال چشمگیری برگزار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه