ضرورت ثبت اطلاعات مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار در کیش

ضرورت ثبت اطلاعات مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار  در کیش
کدخبر : 16135

تمامی فعالان اقتصادی کیش ملزم به ثبت اطلاعات انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیرو برگزاری بیست و نهمین جلسه بررسی برنامه‌های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها ، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی این حوزه بررسی شد.
طبق مصوبات، در مرحله اول این طرح، وارد کنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در کیش تا بیستم دی فرصت دارند اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.
با توجه به گذشت بیش از 4 ماه از زمان راه‌اندازی سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صدور ابلاغیه‌های متعدد در این خصوص، پس از پایان مهلت تعیین شده، فعالیت واحدهایی که از ثبت اطلاعات در سامانه خودداری کنند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهند شد.
این برنامه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اجرای قوانین مربوط به آن مصوب و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به تمامی مناطق ابلاغ شده است.
لازم به ذکر است علاقمندان می توانند فایل راهنمای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار را از لینک زیر دریافت کنند. - See more at: http://www.specialnews.ir/Fa/News/527218/#sthash.dfnWKGem.dpuf

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه