تجلیل از 10 برگزیده مسابقه داستان کوتاه" معرفی جاذبه‌ها و میراث زمین‌شناختی" قشم

تجلیل از 10 برگزیده مسابقه داستان کوتاه" معرفی جاذبه‌ها و میراث زمین‌شناختی" قشم
کدخبر : 16226

10 برگزیده مسابقه داستان‌نویسی" معرفی جاذبه‌ها و میراث زمین‌شناختی" در قالب داستان تجلیل شدند.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقه که با همکاری اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی و ژئوپارک جهانی قشم طراحی‌ شده بود، در کتابخانه‌های روستایی با حضور رئیس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی، کارشناسان ژئوپارک جهانی قشم، دهیار و اعضا شورای روستایی،  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

امینه دریانورد، رییس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قشم در این خصوص گفت: در مسابقه داستان‌نویسی" معرفی جاذبه‌ها و میراث زمین‌شناختی" با شرکت 57 دانش‌آموز از سراسر جزیره همراه بود.

وی افزود: در مرحله نهایی داوری، آثار 10 دانش‌آموز به‌عنوان نفرات برتر انتخاب و آثارشان در وب‌سایت ژئوپارک جهانی قشم منتشر شد.

به گفته دریانورد، 23 مورد از این داستان‌ها با نگاهی خلاقانه و مرتبط با موضوع معرفی جاذبه‌های ژئوپارک جهانی قشم نگارش شده که ژئوپارک جهانی قشم در نظر دارد  باهدف تشویق بیشتر دانش آموزان به‌عنوان سفیران ژئوپارک، آن‌ها را منتشر کند.

 

رییس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قشم ادامه داد: معرفی جاذبه‌ها و ویژگی‌های ژئوسایت های جزیره به جهانیان، حفاظت و پاسداشت میراث چهارگانه جزیره (فرهنگی، طبیعی، زمین‌شناختی و ناملموس) از اهداف موردنظر در اجرای این طرح بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه