سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد :

برگزاری استاژ یک روزه جهت تطبیق دوره مربیگری جودو به دفاع شخصی

برگزاری استاژ یک روزه جهت تطبیق دوره مربیگری جودو به دفاع شخصی
کدخبر : 16360

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره یک روزه استاژ احکام مربیگری درجه سه و دو جودو به احکام مربیگری دفاع شخصی در بخش تئوری، سالن و ساحلی با حضور مربیانی از استان های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این دوره آموزشی با همکاری کمیته دفاع شخصی فدراسیون جودو و کمیته آموزش این فدراسیون و به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم اجرا شد.

وی ادامه داد: در این دوره استاژ یک روزه 42 نفر از مربیان در دو گروه آقایان و بانوان از استان های آذربایجان های شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، تهران و همچنین مربیان این رشته ورزشی در منطقه آزاد قشم شرکت کردند.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین در این دوره بازآموزی، اساتید موسی سالاروند و سعید رجبی به عنوان مدرس و عباس سلگی به عنوان مدیر دوره و دبیر شورای راهبردی دفاع شخصی، همچنین وحید زارع نژاد، رئیس کمیته آموزش، پژوهش و تحقیقات فدراسیون جودو حضور داشتند.

به گفته حقگویان؛ در پایان این دوره یک روزه، زارع نژاد رییس کمیته آموزش فدراسیون جودو لوح تقدیری را به نمایندگی از آرش میراسماعیلی، رئیس این فدراسیون به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیم و از او به پاس زحماتش برای میزبانی از استاژ یک روزه جهت تطبیق احکام مربیگری درجه سه و دو جودو به احکام مربیگری دفاع شخصی قدردانی کرد.

براساس این گزارش، زارع نژاد همچنین به نمایندگی از میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با اهدای لوح از جلیل حقگویان سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و علیرضا بوژانی رئیس هیئت جودو سازمان منطقه آزاد قشم به خاطر میزبانی از استاژ یک روزه جهت تطبیق احکام مربیگری درجه سه و دو جودو به احکام مربیگری دفاع شخصی تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه