پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز جهانی گمرک

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز جهانی گمرک
کدخبر : 16861

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز جهانی گمرک تبریک گفتند.

کارکنان و مدیران صدیق گمرک جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه آزاد ماکو

مدیریت و همکاران سخت کوش و صادق حوزه تسهیل تجارت و امور گمرکی سازمان منطقه آزاد ماکو

سلام علیکم

هفتم بهمن ماه روز جهانی گمرک را به همه شما همکاران تلاشگرمان در بخش های مختلف خدمات گمرکی و مرزبانی اقتصادی کشور بویژه منطقه آزاد ماکو تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید شفافیت، تسهیل و تسریع در فرایندهای گمرکی در مرزهای کشور بویژه در مناطق آزاد به عنوان یکی از مولفه های بسیار مهم در سهولت فضای کسب و کار و کمک به تقویت اقتصاد ملی و ارتباط و پیوند آن با اقتصادهای بین المللی و فرامرزی محسوب می شود.

دراین فرایند است که باید روزجهانی گمرک را ارج نهاد چرا که از یک جهت موجبات جلب توجه همه مردم، کارگزاران و فعالان اقتصادی به اهمیت و زحمات و حساسیت و پیچیدگی های کار گمرک را فراهم می نماید و از طرفی نیز فرصتی برای قدردانی از زحمات و خدمات صادقانه کارکنان شریف و مدیران سخت کوش این سازمان بسیار راهبردی در نظام توسعه ملی پیش روی ما قرار می دهد.

اینجانب این روز ارجمند را به همه کارکنان و مدیران گمرک جمهوری اسلامی ایران در جای جای کشور و بخصوص گمرکات بازرگان و پلدشت و همکاران عزیزم در امور گمرکی منطقه آزاد ماکو که کمال همکاری را در تسهیل و تسریع فعالیتهای اقتصادی و تجاری بخش های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی و خدمات بویژه در شرایط سخت ناشی از محدودیتهای کرونایی یک سال اخیر در چارچوب قوانین و مقررات مرتبط معمول می نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق همگان را در کمک به ارتقای مستمر سطح کارامدی گمرکات کشور در ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری که در سالهای اخیر شاهد پیشرفتهای قابل توجه در این حوزه نیز بوده ایم، از درگاه احدیت مسالت می نمایم.

امیدوارم با همکاری موثر و نظام مند سازمانهای مناطق آزاد با گمرک جمهوری اسلامی ایران شاهد تسهیل فضای کسب و کار در سطح مناطق آزاد و از این رهگذرکمک به تحقق اهداف راهبردی کمک به توسعه اقتصاد ملی و پیوند آن را اقتصادهای منطقه ای و بین المللی باشیم.

محمدرضا عبدالرحیمی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه