مراحل پایانی تعهدات سازمان منطقه آزاد ماکو در احداث جاده قوریشکاک – قره تپه

مراحل پایانی تعهدات سازمان منطقه آزاد ماکو در احداث جاده قوریشکاک – قره تپه
کدخبر : 16894

​مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو از انجام مراحل پایانی تعهدات سازمان منطقه آزاد ماکو در احداث جاده قوریشکاک – قره تپه خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ، مسعود سمیعی گفت: تعهدات سازمان منطقه آزاد ماکو در احداث این جاده بطول ۴۴ کیلومتری از جمله احداث ابنیه فنی، زیرسازی و روسازی بیش از ۹۰ درصد به اتمام رسیده است و تنها ۱۰ درصد در در ابنیه فنی بدلیل شرایط نامساعد جوی کار باقی مانده است که به محض مساعد بودن شرایط جوی در اسرع وقت عملیات احداث به پایان میرسد.

وی تصریح کرد: آسفالت ریزی، ایمن‌سازی، خط‌کشی و نصب علائم این محور توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود که امیدواریم به محض مساعد بودن شرایط جوی نسبت به اتمام و بهره برداری از این جاده اقدام شود.

وی گفت: این پروژه به طول ۴۴/۳۲۰ کیلومتر و عرض بستر ۷/۵۲ متر با عرض تمام شده مسیر ۶/۸۰متر حد فاصل روستاهای قوریشکاک و قره تپه می باشد.

وی مبلغ برآورد نهایی اجرای این پروژه را بیش از ۴۹ میلیارد ریال عنوان کرد.

شایان ذکر است سال گذشته نیز پروژه بهسازی و آسفالت محور روستای قره تپه – رند در شهرستان ماکو به بهره برداری رسید و برای اجرای مسیر ۵ کیلومتری ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده بود.

منبع: گروه تولیدات رسانه سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه