رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه "جشنواره حبیب" در منطقه آزاد انزلی:

تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت رسانه برای اطلاع رسانی فعالیت مکتبی‌ها

تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت رسانه برای اطلاع رسانی فعالیت مکتبی‌ها
کدخبر : 16924

حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره حبیب که در مرکز همایش های این منطقه برگزار شد، بر ضرورت توجه به ظرفیت رسانه برای اطلاع رسانی فعالیت مکتبی‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی و روایت خوب و درخشان فعالیت مکتبی ها در ایام کرونا امری ضروری است و در جنگ روایت ها باید پیشگام باشیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ، حجت الاسلام محمد قمی ، با بیان اینکه اگر روایت‌ها دست کم گرفته شده و تحریف مؤثر واقع شود تحریم نیز مؤثر خواهد بود و گره‌های بزرگ بیش از گذشته نمایان می‌شود، افزود: اگر همه مجاهدتی که مکتبی‌ها در طول ایام شیوع ویروس کرونا انجام دادند به خوب و درخشان اطلاع رسانی و روایت شود در مسیر تعالی و تلألوی این جامعه به سمت آفاق بلند نورانی و تمدنی مؤثر خواهد بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم در این زمینه عید ولایت که اساس ولایت به هم پیوستگی است، گفت: این مجاهدت و جریان مکتبی پیوستگی جامعه را بیشتر کرد و در همین ایام کرونا با وجود همه مسائل و سختی‌های آن به چشم دیدیم که فرصتی که در این تهدید بود شاید در خود فرصت‌ها به دست نیاید.

وی با بیان اینکه رابطه مومنانه رابطه اخوت است و این حیات و سلوک مومنانه که خواستنی و فطری است باید روایت کرد، تصریح کرد: آفرین بر آنهایی که همه اخلاص را به خرج دادند اما ضرورت مجاهدت در جنگ روایت‌ها را دستکم نگرفتند.

حجت الاسلام قمی با تأکید بر اینکه اینجا باید پیش قراول باشیم، اضافه کرد: همانند «حبیب» که همین گونه عمل کرد اولین سری که رفت به کوفه سر «حبیب بن مظاهر» بود. ما همه می‌خواهیم که سرباز باشیم از روزی که حاج قاسم سلیمانی گفت «بر مزارم بنویسید سرباز» با این جمله انسان بیشتر حس می‌کند که سرباز یک منزلت است.

وی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی و مذهبی با تأکید بر اینکه باید برگزاری چنین جشنواره‌های تداوم داشته باشد و در سال‌های بعد تقویت و توسعه ملی پیدا کند، افزود: باید در جنگ روایت‌ها پیشگام باشیم و به بهانه برگزاری این جشنواره امیدواریم در سال‌های بعد این نوع فعالیت‌ها جدی تر گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه