غلامحسین مظفری خبر داد:

انتخاب جزیره کیش به عنوان پایگاه ورزشی در سطح منطقه

انتخاب جزیره کیش به عنوان پایگاه ورزشی در سطح منطقه
کدخبر : 17050

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اتکا بر منابع انسانی، ظرفیت‌ها و توان این سازمان را شاخصه اصلی برای تبدیل کیش به پایگاه ورزشی در سطح کشور و منطقه برشمرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، غلامحسین مظفری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح چهارشنبه ۱۵ بهمن در جلسه اهدا حکم محمود پازوکی به عنوان رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش؛ بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی، گردشگری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش اشاره داشت و افزود: هم افزایی میان این سازمان با دیگر مجموعه‌های مختلف؛ شرایطی را فراهم کرده است که کیش می‌تواند به عنوان پایگاه ورزشی در سطح کشور و منطقه مطرح شود.

مظفری با بیان این که ارتقاء و به روز رسانی امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است اظهار داشت: جزیره کیش به عنوان یک پایگاه ورزشی، ظرفیت‌هایی را برای برگزاری مسابقات ورزشی و اردو‌های ملی و بین المللی در این منطقه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی توانمند و با انگیزه، جزیره کیش از شرایط ایده آلی برخوردار است و امیدواریم در رویداد ۲۰۲۲ قطر شاهده اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش زیر ساخت ها، امکانات اقامتی و تردد گردشگران داخلی و خارج در جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هنر استفاده بهینه از ظرفیت‌های ایجاد شده در منطقه آزاد کیش سبب برقراری ارتباطات موثر در حوزه ورزش با کشور‌های دیگر خواهد شد.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به ساکنان کیش خدمات با کیفیت ارائه می‌دهد افزود: این منطقه با بهره گیری از امکانات موجود جهت ارائه خدمات به تیم‌های ملی و ورزشکارن در سطح کشور به عنوان پایگاه ورزشی مطرح است.

مظفری شرایط آب و هوای جزیره کیش را برای برگزاری مسابقات و اردو‌های ورزشی در مقایسه با سایر نقاط دنیا مناسب و استاندارد معرفی و خاطر نشان کرد: با توسعه و ارتقا زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی؛ جزیره کیش در آینده نزدیک به یک پایگاه ورزشی و مدرسه فوتبال ملی تبدیل می‌شود.

به گفته مظفری جزیره کیش از امکانات و فضا‌های مناسب ورزشی برخوردار است و این مهم سبب ایجاد ارز آوری پایدار برای این منطقه خواهد شد.

وی با بیان این که فوتبال پیشتاز ورزش است و می‌تواند در توسعه آن نقش مهمی را ایفا کند اظهار داشت: با توجه به این که جذابیت فوتبال و گرایش مردم به این ورزش به مراتب بیشتر از ورزش‌های دیگر است؛ این منطقه از ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات و اردو‌های ورزشی برخوردار است.

عزیزاله فرضی پور نیز در این جلسه با اشاره به این که هیئت فوتبال کیش تا کنون به لطف پیشکسوتان ورزش این منطقه و یکی از فوتبالیست‌های ملی پوش فعالیت می‌کند گفت: برگزاری مسابقات، اردویی، آموزشی و تربیت هنرجو‌های خوب در این زمینه به همت هیئت فوتبال کیش محقق شده است.

فرضی پور در خصوص آمادگی این منطقه برای پذیرش اردو‌های تمرینی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که بر اساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ظرفیت‌های جدید در زمینه فوتبال و امکاناتی در مجموعه المپیک کیش فراهم شده است اظهار داشت: با تشکیل ستاد بررسی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ کمیته‌ها و کارگروه‌های آنان مشخص شده و گزارش جامعی در این خصوص ارائه خواهد شد.

وی با تقدیر و قدردانی از دستور جهادی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش بابت همکاری‌های خوبی که در بحث امکانات ورزشی و رسیدگی به مجموعه المپیک کیش داشتند افزود: مجموعه المپیک کیش در حال حاضر میزبان مسابقات تنیس است.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه