توسعه فعالیت های شرکت تله کیش با مشارکت بخش خصوصی

توسعه فعالیت های شرکت تله کیش با مشارکت بخش خصوصی
کدخبر : 17072

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از توسعه خدمات شرکت اپراتور تلفن همراه تله کیش با محوریت مناطق آزاد خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در جلسه ای که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای هیات مدیره سازمان و هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش برگزار شد، مدل کاری دو شرکت منتخب شرکت کننده در فراخوان سرمایه گذاری این اپراتور متشکل از کنسرسیوم سامان تل/فرزانگان و هلدینگ فناپ برای تعامل با اپراتور تلفن همراه کیش و توسعه خدمات این شرکت بررسی شد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که 17 شرکت طبق فراخوان اپراتور تلفن همراه تله کیش، اسناد فنی و بازرگانی با رویکرد مناطق آزاد را خریداری کردند گفت: شرکت ها بر اساس شاخص های تعریف شده در حوزه های "بازرگانی، مالی و مجوزهای ارتباطات سیار و ثابت" بررسی و رتبه بندی شدند.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که اپراتور تلفن همراه تله کیش نیاز به سرمایه گذاری دارد تا بتواند با رویکرد مناطق آزاد فعالیت خود را توسعه دهد، تصریح کرد: بر اساس شاخص های تعریف شده دو شرکت: "کنسرسیوم سامان تل/فرزانگان وهلدینگ فناپ" به مرحله ای رسیدند که پیشنهادهای دو شرکت در این جلسه ارائه شد.

مظفری در رابطه با برگزاری جلسات متعدد برای بررسی توسعه ارائه خدمات اپراتور تلفن همراه تله کیش که از اهمیت و شرایط بسیار خاصی برخوردار است اظهار داشت: با توجه به این که تصمیم گیری در این خصوص بسیار مهم است؛ فرآیند شناسایی شرکت ها با یک ساختار منسجمی تحقق یابد.

غلامحسین مظفری در خصوص برگزاری جلسه مجدد و استفاده از مشاوران مجرب با هدف تبدیل بخشی از ایده ها و پیشنهادها به یک کنسرسیوم گفت: ایده هایی که در قالب فراخوان طرح می شود باید با قابلیت انعطاف پذیری موضوعات با جدیت تمام پیگیری شود.

به گفته مظفری در منطقه آزاد کیش برخی موضوعات درزمینه های مختلف به هم مرتبط هستند و با توجه به این ظرفیت ها می توانیم یک هم افزایی خوبی در مذاکرات ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به این که ستاد هوشمند سازی در جزیره کیش تشکیل شده که می توان محور اصلی آن را اپراتور تلفن همراه تله کیش قرار داد از این رو توسعه اپلیکیشن آی کیش نیز توسط تله کیش در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: اگر قرار است با شرکتی به صورت مشارکتی همکاری کنیم باید موضوعات دیگر را نیز پوشش دهیم و با مشخص کردن جایگاه اپراتور تلفن همراه تله کیش بحث های داخلی سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی را نیز مورد توجه قرار داد.

مظفری گفت: اکنون در شرکت تله کیش، اطلاعات به روز رسانی شده و درمرحله تعیین ابعاد کار قرارداریم و از نظر تخصصی و ساختاری در سازمان منطقه آزاد کیش آمادگی کامل برای اجرای طرح های توسعه ای ایجاد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه