با ارسال نامه‌ای به دکتر بانک و مقامات عالی کشور صورت کرفت ؛

قدردانی اعضای شوراهای روستا و دهیاران از انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی

قدردانی اعضای شوراهای روستا و دهیاران از انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی
کدخبر : 17122

اعضای شوراهای روستا و دهیاران از انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی با ارسال نام های به دکتر بانک و مقامات عالی کشور قدرانی کردند.

به گزارش رصد اقتصادی ،  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، اعضای شوراهای روستا و دهیاران روستاهای منطقه به نمایندگی از ساکنین این منطقه، با ارسال نامه‌ای به مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد،از انتصاب مهندس سید مهدی نقوی،به عنوان سرپرست سازمان قدردانی به عمل آوردند.

در این نامه که خطاب به رییس جمهور،نماینده ولی فقیه در گیلان،وزیر امور اقتصادی و دارایی،استاندار گیلان، و رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز صادر شده، از مساعی ارزشمند دکتر مرتضی بانک،در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در توسعه جوامع محلی قدردانی شده و در ادامه با برادر خطاب کردن سرپرست سازمان،وجود ویژگی‌هایی چون دلسوز، کارآمد و آشنا با همه شئون و ساختار منطقه را از ویژگی های حائز اهمیت وی برشمردند.

در ادامه اعضای شوراهای اسلامی روستا و دهیاران رجاء واثق خود را نسبت به ظهور و بروز پیشرفت های شگرف در این نقطه بعنوان نگین انگشتری شمال کشور با ارشادات و راهنماییهای دبیر شورای عالی مناطق آزاد اعلام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه