مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

برگزاری دوره‌ آموزشی «حل تعارض در خانواده» برای کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره‌ آموزشی «حل تعارض در خانواده» برای کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم
کدخبر : 17137

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی مهارت های زناشویی (زوج درمانی و حل تعارض در خانواده) با هدف بهبود مهارت های زندگی خانواده و ارتقا کیفیت زندگی برای کارکنان این سازمان خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا صادقی با اعلام این خبر، گفت: تمرین ارتباط موثر و تمرین مذاکره برای حل تعارض، راه های پیشگیری حل تعارضات خانوادگی، انواع سبک های حل تعارض، فعالیت عملی برای حل تعارض و... برخی از سرفصل های این دوره آموزشی بود.

وی ادامه داد: حل تعارض سازنده می تواند منجربه نتایجی همچون رضایت زناشویی، تقویت رابطه و بهزیستی گردد و با شناسایی تعارضات می توان مداخلات پیشگیرانه انجام داد. 

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با برگزاری این قبیل دوره های آموزشی در مراحل مختلف می توان مداخلات پیشگیرانه و درمانی متناسب با هر مرحله را طراحی نمود و با حل مشکلات ذکر شده به رضایتمندی زوجین نزدیک شد.

به گفته صادقی؛ برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی در سازمان منطقه آزاد قشم می تواند توان نیروهای انسانی مشغول به کار در این سازمان را برای انجام بهتر ارائه خدمات و نیل به اهداف سازمانی یاری برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه