جذب کارشناس پرستاری و کمک پرستاری در بیمارستان کیش

جذب کارشناس پرستاری و کمک پرستاری در بیمارستان کیش
کدخبر : 17153

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از طریق آزمون جذب، نیروی پرستار مرد با حداکثر سن 35 سال استخدام می کند.

به گزارش رصد اقتصادی اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با هدف تکمیل کادر پرستاری این مرکز درمانی ، پنجشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۹صبح در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش آزمون جذب نیروی پرستاری و بیهوشی برگزار می کند.

متقاضیان می توانند از امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن برای نام نویسی به سایت بیمارستان کیش به آدرس kishhospitalfz.com مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم در قسمت خدمات الکترونیک _دعوت به همکاری ، در این آزمون شرکت کنند.

شرایط عمومی استخدام در این مجموعه،اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سلامت جسمانی و روانی،عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محکومیت جزایی،عدم ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی از سوی آراء مراجع قضایی و ذیصلاح اعلام شده است.داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند، همچنین گذراندن دوره خدمت یا داشتن کارت معافیت قانونی نیز الزامی است.

گفتنی است اصل مدرک تحصیلی مربوطه (پایان طرح – مدرک پرستاری و بیهوشی)اصل کارت ملی و شناسنامه واصل کارت پایان خدمت به همراه یک قطعه عکس۴×۳ مدارک مورد نیاز برای استخدام می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه