معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری نماز و نیایش در قشم

معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری نماز و نیایش در قشم
کدخبر : 17188

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره فرهنگی و هنری نماز و نیایش در سه محور آثار هنری، ادبی و پژوهشی معرفی شدند.

به گزارش رصد اقتصادی ،  علیرضا کمساری با بیان این مطلب اظهار کرد: 60 اثر ادبی و هنری از استان های مختلف کشور در بخش های مختلف داستان و خاطره نویسی، شعر، عکس نوشته و ساخت کلیپ و... شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در رشته مقاله و دلنوشته این جشنواره فرهنگی و هنری، هاجر مظاهری از قشم، اصغر طهماسبی بدانی و دنیا اسکندرزاده از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین منیره اسامی از مشهد، کیانوش محبی از قشم و ایلیا صفدری از رشت به عنوان نفرات برتر بخش شعر جشنواره نماز و نیایش برگزیده شدند.

به گفته کمساری؛ همچنین در رشته داستان و خاطره مجتبی صفدری از گیلان، پوریا اسکندری و سهیلا سپهری از تهران به عنوان سه نفر نخست انتخاب گردیدند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته عکس نوشته و ساخت کلیپ نیز سارا طاهری، زهرا متولی و بهرامیان هرسه از قشم رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در پایان گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری با هدف اشاعه فرهنگ معنویات و اخلاقیات در جامعه و در راستای فرهنگ سازی سبک زندگی ایرانی – اسلامی در خانواده ها برگزار شد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه