برگزاری ٢١،نشست تخصصی در نمایشگاه بین المللی پتروشیمی در کیش

برگزاری ٢١،نشست تخصصی در نمایشگاه بین المللی پتروشیمی در کیش
کدخبر : 17297

در دومین روز نمایشگاه بین المللی پتروشیمی کیش با برگزاری ١١ نشست تخصصی وهم افزایی فعالان این عرصه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی کشور بررسی شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، در دومین روز نمایشگاه بین المللی پتروشیمی کیش ، مرکز همایش های بین المللی این جزیره میزبان ١١ نشست تخصصی است.

بر اساس این گزارش نشست های تخصصی کاتالیست ها و مواد شیمیایی، نقش حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه فناوری های صنعت پتروشیمی فناور، بیمه تجارت نو، هم اندیشی شیوه جدید مدیریت تامین در صنایع پتروشیمی و نوآوری بانک صادرات ایران در مدل زنجیره ای تامین مالی طرح های نفت ، گاز و پتروشیمی از ساعت ٩ صبح امروز سه شنبه ٢٨ بهمن در سالن های مختلف مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شده و تا ساعت ١١ ادامه خواهد داشت .

بخش دوم این نشست هانیز از ساعت ١١ و سی دقیقه امروز آغاز شده و تا ١٣ و سی دقیقه ادامه خواهد داشت و کارشناسان و متخصصان و فعالان عرصه پتروشیمی کشور ، بانک ها و موسسات بیمه ای و مناطق آزاد کیش و قشم در خصوص مباحث تخصصی از جمله تجهیزات دوار، برق و ابزار دقیق ، معرفی آخرین دستاوردهای تکنولوژیک در حوزه مواد شیمیایی مورد نیاز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نقش شتاب دهنده های حوزه انرژی در زمینه پتروشیمی نوآور بحث و تبادل نظر می کنند.

معرفی جزیره قشم به عنوان هاب جدید نفت ، گازو پتروشیمی کشور(سلخ) نیز عنوان یکی دیگر از نشست های تخصصی امروز سه شنبه ٢٨ بهمن در جزیره کیش است.

فردا چهارشنبه ٢٩ بهمن سومین و آخرین روز نمایشگاه پتروشیمی کیش نیز با برگزاری ١٠ نشست تخصصی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است این جلسات تخصصی با حضور روسا و کارشناسان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، انجمن سازندگان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ، شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران ، سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران در حال برگزاری است.

دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی از ٢٧ بهمن در جزیره کیش آغاز شده و تا ٢٩ بهمن ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می توانند از ساعت ١٧ تا ٢٢ از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی کیش و در فضایی به وسعت ١٨ هزارمتر مربع برپاست بازدید کنند.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه