مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم:

کسب رتبه دوم ارزیابی خبری روابط عمومی های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط منطقه آزاد قشم

کسب رتبه دوم ارزیابی خبری روابط عمومی های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط منطقه آزاد قشم
کدخبر : 17462

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: در ارزیابی خبری روابط عمومی های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در سه ماهه سوم سال جاری، این اداره کل در رتبه دوم این ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی ، علیرضا کمساری کسب این مقام را در سطح کشور برای قشم حائز اهمیت دانست و افزود: انتشار اخبار به شکلی هدفمند و یکپارچه از سوی روابط عمومی‌های یک سازمان یا نهاد در انسجام ‌بخشیدن به ‌نظام اطلاع‌ رسانی کمک زیادی کرده و مردم را از ماهیت فعالیت‌های یک‌ نهاد و سازمان، آگاه می‌کند.

وی با اشاره به نحوه ارزیابی عملکرد خبری در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور گفت: در فرآیند این ارزیابی افزون بر 20 خبر از هر اداره کل انتخاب و مؤلفه‌هایی همچون تیتر خبر، لید خبر، مشروح خبر و عکس آن به تفکیک مورد بررسی و امتیازدهی قرارگرفته است.

به گفته کمساری در این ارزیابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توانست به‌ صورت مشترک با ادارات کل اصفهان، بوشهر، گلستان و خراسان شمالی امتیاز ۹۳ را کسب کرده  و مانند ارزیابی سه ماهه دوم سال جاری در رتبه دوم تولید محتوا در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم فعالیت ادارات کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارای تنوع و گستردگی بسیار خواند و یادآور شد: این موضوع باعث گستردگی اخبار و گزارش‌ها  در حوزه اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی می شود و طراحی و تدوین دستورالعمل‌ در نظام جامع اطلاع‌ رسانی و خبررسانی را ضروری می ‌سازد.

 

کمساری با تشکر از تلاش های همکاران خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به ویژه  در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، هر موفقیتی  را در این اداره کل مرهون همکاری و هماهنگی همه همکاران  در این مجموعه دانست.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم



 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه