مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد :

تاکید دکتر مظفری بر برگزاری رویدادهای صنعت فولاد، ساختمان و انرژی در کیش

تاکید دکتر مظفری بر برگزاری رویدادهای صنعت فولاد، ساختمان و انرژی در کیش
کدخبر : 17468

دکتر مظفری زیر ساخت ها و امکانات منطقه آزاد کیش را زمینه ساز برگزاری رویدادهای موفق و ارزشمندی از جمله در حوزه های صنعت فولاد، صنعت ساختمان و نفت و گاز برشمرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه بین الملل صنعت پتروشیمی کیش زیر ساخت ها و امکانات این منطقه را زمینه ساز برگزاری رویدادهای موفق و ارزشمندی از جمله در حوزه های صنعت فولاد، صنعت ساختمان و نفت و گاز برشمرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که دومین سال برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی کیش در این منطقه با استقبال گسترده فعالان این صنعت همراه شده بود گفت: با ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه ها و همایش ها در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش؛ تجربه بسیار خوب و موفقی در خصوص تعامل میان سازندگان داخلی و مصرف کنندگان صنعت پتروشیمی، بانک های مطرح کشور، معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان در این رویداد مهم و ارزشمند رقم خورد.

غلامحسین مظفری با بیان این که هدف اصلی تمام فعالیت های صنعتی و غیر صنعتی کیش تحقق یافتن شعار سال "جهش تولید" است افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای رونق اقتصادی و تولید؛ برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی و همایش های تخصصی یکی از اقدامات مهم  در راستای شعار سال بود.

 

خبر آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه