تاکید دکتر مظفری بر برگزاری رویدادهای صنعت فولاد، ساختمان و انرژی در کیش

تاکید دکتر مظفری بر برگزاری رویدادهای صنعت فولاد، ساختمان و انرژی در کیش
کدخبر : 17471

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش زیر ساخت ها و امکانات منطقه را زمینه ساز برگزاری رویدادهای موفق و ارزشمندی از جمله در حوزه های صنعت فولاد، صنعت ساختمان و نفت و گاز برشمرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش ، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه بین الملل صنعت پتروشیمی کیش زیر ساخت ها و امکانات این منطقه را زمینه ساز برگزاری رویدادهای موفق و ارزشمندی از جمله در حوزه های صنعت فولاد، صنعت ساختمان و نفت و گاز برشمرد.

مظفری  با اشاره به این که دومین سال برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی کیش در این منطقه با استقبال گسترده فعالان این صنعت همراه شده بود گفت: با ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه ها و همایش ها در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش؛ تجربه بسیار خوب و موفقی در خصوص تعامل میان سازندگان داخلی و مصرف کنندگان صنعت پتروشیمی، بانک های مطرح کشور، معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان در این رویداد مهم و ارزشمند رقم خورد.

وی  با بیان این که هدف اصلی تمام فعالیت های صنعتی و غیر صنعتی کیش تحقق یافتن شعار سال "جهش تولید" است افزود: با توجه به تاکید مقام ممعظم رهبری برای رونق اقتصادی و تولید؛ برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی و همایش های تخصصی یکی از اقدامات مهم  در راستای شعار سال بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه