آیین تحویل "هنر کارت" در منطقه آزاد قشم برگزار شد

آیین تحویل "هنر کارت" در منطقه آزاد قشم برگزار شد
کدخبر : 17547

با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آیین نمادین اهدای «کارت هنر» به تعدادی از هنرمندان عضو صندوق هنر در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: «هنرکارت»، کارت متداولی است که برای نخستین بار طراحی و ارایه می شود و تمام هنرمندان را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی «هنرکارت» مبتنی بر درخواست هنرمندان برای داشتن یک کارت شناسایی معتبر در جهت شناسایی حقوقی و اداری آنها بوده و به این ترتیب طراحی و انتشار یک کارت شناسایی برای اعضای صندوق هنر و هنرمندان راه حل مناسبی در جهت تکریم اصحاب فرهنگ و هنر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هدف دیگر از راه‌اندازی پروژه «هنرکارت» تسهیل در امور ارائه خدمات صندوق اعتباری هنر به اعضا بود که هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بتوانند از خدمات صندوق بهره مند شوند.

به گفته کمساری؛ «هنر کارت» یک کارت شناسایی اختصاصیِ اعتباری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برای اهالی فرهنگ و هنر در انجام امور بانکی و دریافت تسهیلات ویژه در چارچوب فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر است.

وی در پایان توزیع این کارت را گام مهمی در راستای ارایه خدمات به جامعه هنری برشمرد و خاطرنشان کرد:  طرح اعطای هنر کارت حرکت خوبی است و تلاش شده در قالب آن بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر زیر پوشش قرار بگیرند.

براساس این گزارش در حاشیه سی و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم «هنر کارت» پنج نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری قشم در آیینی به صورت نمادین از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به آنها اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه