مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم اعلام کرد:

بررسی امکان الحاق اراضی به محدوده طرح هادی 21 روستای منطقه ویژه اقتصادی قشم

بررسی امکان الحاق اراضی به محدوده طرح هادی 21 روستای منطقه ویژه اقتصادی قشم
کدخبر : 17753

در راستای اجرای تفاهم‌نامه و همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص الحاق اراضی خارج از محدوده طرح هادی روستاهای جزیره قشم به محدوده، جمعی از کارشناسان سازمان همراه با رییس فنی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم روزهای سه شنبه و چهارشنبه از اراضی مورد نظر در اطراف افزون بر21 روستا واقع در محدوده منطقه ویژه اقتصادی قشم بازدید و امکان الحاق آنها را بررسی کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از برنا، احمد دیرستانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم هدف از الحاق این اراضی را تامین زمین مورد نیاز اهالی روستا علی الخصوص مسکن جوانان اعلام کرد و گفت: افزایش جمعیت و گسترش کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درآنها باعث شده است تا برای تامین زمین مورد نیاز این تغییرات در روستاها اقدامات لازم از سوی سازمان منطقه آزاد قشم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مختصات و مشخصات زمین های الحاقی توسط  کارشناسان سازمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و همکاری دهیاران روستاها تعیین می شود، افزود: این زمین ها بایستی توسط شورای بهسازی منطقه آزاد قشم که دبیری آن به عهده مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم است، تایید شود.

دیرستانی بازدید دو روزه کارشناسان سازمان همراه با رییس فنی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم و دهیاران مربوطه  از اراضی اطراف  21 روستای واقع در محدوده منطقه ویژه اقتصادی قشم را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: این بازدیدها از اراضی اطراف دیگر روستاهای واقع در محدوده این مدیریت نیز ادامه خواهد داشت تا نیازهای همه آنها دقیقا شناسایی و زمینه الحاق قانونی و رسمی این زمین ها به محدوده طرح هادی روستاها فراهم شود.

گفتنی است  نمایندگان مدیریت های عضو شورای بهسازی منطقه آزاد قشم 

و رییس فنی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 اسفند99 از 21 روستا واقع در محدوده منطقه ویژه اقتصادی از جمله طبل، سلخ، چاهو شرقی، گورزین، دوستکو،عایشه اباد، هفت رنگو، سهیلی، لافت و.... بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه