پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
کدخبر : 17892

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا (۲۲ اسفند)، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش رصد اقتصادی ، متن پیام مهندس احسان انصاری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین؛

نفوس روحانی و حضور آسمانی شهدا رمز شکوه ایمان و آزادگی ملتی است که برای اشاعه فرهنگ الهی و بسط قسط و عدالت بپا خاسته و با وصف همه مشکلات، بدون تزلزل و با اراده مستحکم در مسیر فتح قله‌های رفیع آزادگی و عزتمندی حرکت می‌کند.

بی‌شک فهم ارج و منزلت شهدا را فقط شاهدان حقیقت می‌دانند، رواست تا در پهندشت حریر عاطفه‌ها، این خاک فرارفته تا آسمان را که میراث خون‌های شهید و بی‌باک است، با دست‌های خداخواهی و با باور بی‌تردید، در آغوش بگیریم و پاسدار این مرز رو به خدا باشیم.

فرارسیدن ٢٢ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) را به محضر مقام عظمای ولایت و جامعه بزرگ ایثارگری تبریک می‌‌گویم.

در دوران مبارزات ضد حکومت ستمشاهی و همچنین دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های ایثار و مقاومت، خانواده بزرگ صنعت و جامعه کارگری نیز با تقدیم هزاران شهید، پیوند ناگسستنی خود را با سایر اقشار ولایتمدار ایران اسلامی به منصه ظهور رسانیدند.

با اغتنام از فرصت به روح ملکوتی امام شهدا و همچنین پدران و مادرانی که در کانون پر از مهر و محبت و ایمان خانواده، چنین انسان‌های رشید و وارسته را پرورش دادند، درود می‌فرستیم.

احسان انصاری

بیست و دوم اسفند یکهزار و سیصد و نود و نه»

 

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه