تله کابین میکا طرحی موثر در رونق صنعت گردشگری کیش

تله کابین میکا طرحی موثر در رونق صنعت گردشگری کیش
کدخبر : 17916

مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد در بازدید از تله کابین میکا در جریان روند آماده سازی این مجموعه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران قرارگرفت.

به گزارش  رصد اقتصادی ، حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر به جزیره کیش برای بررسی روند اجرای چندین طرح ها عمرانی در منطقه، بعد از ظهر جمعه 22 اسفند به همراه جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از ایستگاه تله کابین میکا کیش که آخرین مراحل آماده سازی و دریافت گواهی کیفیت استاندارد را طی می کند، بازدید کرد.

شرکت آرات به عنوان شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد مسئولیت راه اندازی کابین های این مجموعه را برعهده دارد که پس از آزمایش مسیر و صدور گواهی استاندارد، این مجموعه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران خواهد بود.

 

yektanet.com

yektanet.com

ایستگاه تله کابین میکا کیش در ارتفاع 32 متری ازسطح زمین ، دارای 20کابین،3 ایستگاه و9 دکل است که برای حرکت در مسیرهای رفت وبرگشت از اسکله تفریحی تا بام طبقه چهارم میکامال طراحی شده است.

ظرفیت کابین های این تله کابین 8 نفر و کابین های ویژه نیز 4 نفره طراحی شده و زمان رفت و برگشت مسیر 18 دقیق پیش بینی شده است.

با راه اندازی طرح تله کابین میکا 80 شغل مستقیم و 4000 فرصت های جدید شغلی در این منطقه ایجاد خواهد شد

همچنین در طبقه اول ایستگاه تله کابین میکا کافی شاپ، غرفه فروش بلیت و عکاسی تعبیه شده است.

شرکت پیمانکاری میکا توسعه مسئولیت تاسیسات این مجموعه را بر عهده دارد و شرکت BMF دوره های آموزشی های لازم را برای کادر فنی این مجموعه برگزار می کند.

با توجه به این که متوسط حضور مسافران در جزیره کیش کمتر از 3 روز است با آغازبهره برداری از مجموعه میکامال مدت حضور مسافران به سه و نیم روز افزایش خواهد یافت که در رونق این منطقه تاثیر گذار است.

شایان ذکر است در راستای رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در ایام نوروز کابین های 8 نفره با ظرفیت 4 نفر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه